FANDOM

Yukimi
Yukimi
Debiut
Anime Odcinek 352
Występuje w Tylko anime
Głosy
Japoński Kanae Oki
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Przynależność Katon Kraj Ognia
Klan Klan Iburi
Rodzina
Tenzō (Brat)

Yukimi — jest młodą dziewczyną z klanu Iburi.

WyglądEdytuj

Plik:Przeklęta pieczęć Yukimi.png

Yukimi jest krótkiej, jasnej karnacji dziewczyną z kręconymi, długimi, brązowymi włosami. Podobnie jak reszta jej klanu nosi szmaty.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo optymistyczną dziewczyną, zawsze się uśmiecha. Ma wielką miłość do swojego klanu i krewnych. Nawet wtedy, gdy reszta jej klanu podkreśliła, że jej brat zginął, nie chciała w to wierzyć. Jej miłość do rodziny może być zbyt emocjonalna, rozwija się bardzo smutno z powodu utraty jednej osoby.

UmiejętnościEdytuj

Podobnie jak reszta członkowie klanu może przekształcić się w dym i nadal mogą mieć fizyczny kontakt z celem. Niemniej jednak w tym stanie jest podatny na wiatr, ryzykując rozproszeniem na stale.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Podobnie jak reszta jej klanu, słabo rozwinięta umiejętność Yukimi, aby stać się dymem narażony na świat, zmuszając do życia w podziemną. Ona i jej brat Tenzō byli blisko powierzchni, aby słuchać poleceń. Pewnego dnia, jej klan został znaleziony przez Orochimaru. Interesował się ich umiejętnościami, bo byli w stanie częściowo ustabilizować swoją siłę, piętnując je z przeklętej pieczęci. Mówiąc im, że potrzebne są dalsze badania. aby udoskonalić proces. Chętny klan dał Orochimaru na badania kilka swoich dzieci — w tym Tenzō. Później, Orochimaru porzucił Konohagakure, jego współpracownik Danzō Shimura wysłał chłopca, Kinoe z korzenia do poinformowania klanu Iburi o sytuacji z Orochimaru. Ucieszona Yukimi na widok Kinoe, który okazuje się być Tenzō. Ku jej przerażeniu chłopak nic nie wiedział o dziewczynie. Próbuje na nowo połączyć zaginionego brata pokazując ich tajne miejsce. Dotarły do nich słowa obcych osób.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj