FANDOM

Yamato
Yamato
Debiut
Manga Rozdział 284
Anime Odcinek 34
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Głosy
Japoński Rikiya Koyama
Eri Gōda
Angielski Troy Baker
Status Profesjonalny
Data Urodzin 10 Sierpień
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wiek 26-27
Wzrost 178 cm
Waga 58,4 kg
Grupa Krwi A
Status Żywy
Ubezwłasnowolniony
Kekkei Genkai Mokuton Mokuton
Przynależność Konohagakure Konohagakure
ANBU ANBU
Korzeń Korzeń
Drużyna Drużyna Kakashiego
Ranga Ninja ANBU
Rejestracja Ninja 010992
Czakra Natury
Doton Doton
Mokuton Mokuton
Suiton Suiton

Yamato — Okresowo jest kapitanem drużyny Kakashiego. Jeden z członków ANBU. Od tego czasu dalej pracuje z zespołem pod kryptonimem "Yamato". Jego prawdziwym imieniem jest "Tenzō", którego najczęściej używa Kakashi, ale on woli używać kryptonim.

WyglądEdytuj

Plik:Wygląd Yamato.png

Yamato ma krótkie brązowe włosy i czarne oczy w kształcie migdałów. Będąc jeszcze dzieckiem i obiektem badań Orochimaru, miał długie włosy sięgające do ramion. Kiedy debiutował, Yamato nosił standardowy strój ANBU, z mieczem przywiązany do jego pleców, maskę przypominająca twarz kota pokrywająca zielonymi i czerwonymi oznaczeniami oraz na lewym ramieniu tatuaż ANBU. Kiedy spotyka się z Naruto, Sakurą i Saiem po raz pierwszy widzimy go w standardowym stroju shinobi z Konohy. Różnice między jego strojem, a standardowym jest, że on nie ma symbolu Uzushiogakure. Poza tym ma hppuri w stylu ochraniacza, że ramki otaczają twarz, podobny to tego co ma Tobirama Senju.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Yamato jako dziecko

Yamato jako dziecko.

Yamato ukończył Akademię w wieku sześciu lat, a w tym samym wieku, został awansowany na chūnina. Jako dziecko, chłopiec został porwany przez Orochimaru i stał się jednym z sześćdziesięciu dzieci, które były jego obiektem badań. Wstrzyknięto mu DNA Pierwszego Hokage w nadziei, że posiądą zdolność do korzystania z Mokuton. Później, Orochimaru porzucił ten eksperyment, wierząc, że żaden z nich nie przeżył. W rzeczywistości, chłopak był samotny ze swoich przeżyć i był jedynym, który korzystał z Mokuton, a nawet umiał kontrolować ogoniastą bestię. W anime, widzimy go w pojemniku będąc świadomym swojego otoczenia, obserwuje z przerażeniem, jak inni dzieci umierają po nieudanych eksperymentach. Nie chcąc umierać użył Mokuton do ucieczki. Wkrótce został znaleziony przez Danzō Shimurę. Tracąc pamięć kim był został przygarnięty przez Danzō, gdzie został zwerbowany do podziału korzenia ANBU będący pod kryptonimem Kinoe. Mając duże nadzieje względem chłopaka, Danzō postanowił go osobiście szkolić. Również dał mu zwój zawierający tajemnice różne techniki Mokuton.

Gdy Hiruzen Sarutobi przyjął ponownie stanowisko Hokage, Danzō wysłał użytkowników korzenia, w tym Kinoe, żeby zabić trzeciego. Jednak, niedawno przyjęty, Kakashi Hatake, ostrzegł Hokage i udał się w jego miejsce. Kakashi szybko pokonał Kinoe, ale zdecydował się go oszczędzić w przekonaniu, że stanie się cennym sprzymierzeńcem w przyszłości. Później, Kinoe poinformował Danzō o ucieczce Orochimaru z osady. Potem został poinstruowany o spotkaniu się z Orochimaru w podziemnej jaskini, a w niej żył tajemniczy klan Iburi.

Inwazja PainaEdytuj

RelacjeEdytuj

Naruto Uzumaki
Sai
Sasuke Uchiha
Kurama
Kakashi Hatake
Tsunade
Kabuto Yakushi
Orochimaru
Gedō Mazō
Sakura Haruno

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj