FANDOM

Tenzō
Tenzō
Debiut
Anime Odcinek 354
Występuje w Tylko anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Status Martwy
Kekkei Genkai Jutsu Transformacja Dymu
Przynależność Plik:Kraj Ognia.png Kraj Ognia
Klan Klan Iburi
Rodzina
Yukimi (Siostra)

Tenzō — Były członek klanu Iburi i młodszy brat Yukimi.

WyglądEdytuj

Tenzō był małym chłopcem z krótkimi, brązowymi włosami i ciemnymi oczami. Miał na sobie niebieską, zwykłą prostą koszulę i spodnie.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Podobnie jak reszta członków klanu, Tenzō był w stanie przekształcić się w dym. Gdy jest młodszy umiejętność przejawia się w znacznej większości. To było dla tej okoliczności, że Tenzō został wybrany przez Orochimaru jako przedmiot do badań.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Plik:Tenzō idzie z Orochimaru.png

Tenzō urodził się w klanie Iburi, który był w stanie przekształcić się w dym. Jednak ich własne umiejętności były największym zagrożeniem dla istnienia klanu, ponieważ nie byli go w stanie kontrolować. Ze względu na zagrożenie jakim jest wiatr, zostali zmuszeni do życia w jaskiniach. Niemniej jednak Tenzō i jego starsza siostra Yukimi byli świadkami jak wiele członków znikają w agonii przed ich oczami, a oni nie byli w stanie im pomóc. Pewnego dnia, shinobi z Konohagakure, Orochimaru odwiedził jaskinię i dał klanowi swoją przeklętą pieczęć, który pomagała im tymczasowo. W celu poprawy na umiejętnościami klanu, powiedział, że potrzebuje młodego członka klanu, aby pomógł mu w badaniach. Tenzō został wybrany, aby pójść z Orochimaru. On i Yukimi spotkali się w oddzielnych zbiornikach badawczych, w których Orochimaru testował różne eksperymenty.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj