FANDOM

Ten, którym jestem teraz
PoprzedniNastępny
Rozdział 665
Informacje
Rozdział 665

Ten, którym jestem teraz — jest 665 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Czarny Zetsu przeprasza swojego pana za spóźnienie i informuje Madarę, że nie tylko odzyskał oko, ale również część Yin Kuramy od Minato. Pozornie całą zawartość Czarny Zetsu próbuje zanieść panu, ale gdy próbuje opuścić ciało Obito - nie jest zaniepokojony groźbą wokół siebie - ale w tym momencie gospodarz odzyskuje przytomność. Dwoje Uchiha odbywają rozmowę o roli Obito w planie Madary, z nowym jinchūrikim, stwierdza, że nie było innego Obito Uchihy. Madara Uchiha odrzucił świat stworzony przez Mędrca Sześciu Ścieżek, który zawiódł. Idąc do niego Obito Uchiha, aby stanąć u boku Uchihy. Minato Namikaze, Gaara i Kakashi Hatake starają się go zatrzymać, ale ich wysiłki okazują się być daremnne. W tym momencie Sakura Haruno jest przy żywym Uzumakim. Wyciągając ręce, Obito omija Madarę i dotknięciu jego klatki piersiowej w jego dłoni pokazuje się laska, którą miał, gdy był jinchūrikim. Wyrzekł się działaniom Madary i jego plany, po wspomnieniu słów Naruto Uzumakiego. Stwierdził też, że jest jedną osobą, którą chciał zostać Hokage - osoba, która pokonuje trudności i nie manipuluje innymi, aby osiągnąć własne cele. Oświadczył, że nie zamierza być już pionkiem Uchihy i ranić swych towarzyszy, bo jest: Obito Uchiha.