FANDOM

Rinbō Hengoku…!
PoprzedniNastępny
Rozdział 659
Informacje
Rozdział 659

Rinbō Hengoku…! — jest 659 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Podekscytowany Madara smaku własnej krwi i bólu, który zaczyna się leczyć posiadając moc Hashiramy. Uchiha przygotowuje się do wykonania przywołania, co Kurama przypominając, że kiedyś został przywołany. Shukaku informuje lisa, żeby nie denerwował się przez jednego człowieka. Wówczas Kurama mówi mu, aby niepokoi go niedocenianie Madary Uchihy. Uchiha przywołuje Statuę Zewnętrznej Ścieżki z wnętrza Obito. Kakashi próbuje wysłać głowę Statuy do innego wymiaru, lecz udaje mu się z ręką. Madara zauważa obrażenia, a jednocześnie przyznaje przeciwnej stronie, że ktoś ma dobre oko. Naruto i ogoniaste bestie zauważają przywołanie i, że Madara Uchiha nie ma już organizmu zanieczyszczonego po ożywieniu. Naruto Uzumaki zrozumiał, że Obito miał sprowadzić Madarę do życia. Czarny Zetsu spierają się z Obito o Rinnegana, Madara skacze na głowę Statuy i skupia jego Rinnegan. Wszystkie ogoniaste bestie zostają wciągane do wnętrza przez smoczą energię statuy. Uchiha deklaruje, że najpierw wyciągnie Gyūkiego i Kuramę z ich jinchūriki.