FANDOM

Maito Gai
Maito
Debiut
Manga Rozdział 38
Anime Odcinek 22
Występuje w Manga, anime, film i gra
Głosy
Japoński Masashi Ebara
Masayuki Makiguchi
Angielski Skip Stellrecht
Benjamin Diskin
Status Profesjonalny
Data Urodzin 1 Styczeń
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost Część I: 26-27
Część II: 30-31
Waga 184 cm
Grupa Krwi 76 kg
Status Żywy
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Gaia
Zwierzę Ningame
Ranga Ninja Jōnin
Rejestracja Ninja 010252
Rodzina
Maito Dai (Ojciec)

Maito Gai — jest jōninnem z Konohagakure, mistrzem w taijutsu i liderem drużynya Gaia.

WyglądEdytuj

Wygląd Gaia

Pełny wygląd Gaia.

Maito Gai jest wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną o wysokich kościach policzkowych, grube brwi i czarne włosy w stylu ciętej miski. Nosi zielony kombinezon, pomarańczowe opaski na nogach i kamizelkę, którą widzimy podczas czwartej wojny shinobi. Ochraniacz z symbolem Konohy ma wokół bioder jako pas. Kiedy był geninem, nosił ten sam styl ubrania, ale miał bandaże zwinięte wokół rąk i brązowy szalik zawinięty na szyi. Jego włosy również miały kształt w stylu ciętej miski.Kiedy został chūninem miał kamizelkę, ale szalika już nie nosił.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Egzamin na ChūninaEdytuj

Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

DziesięcioogoniastyEdytuj

Powrót MadaryEdytuj

Plik:Gai ratuje Kakashiego.png

Wierny swojej naturze, Gai nadal idzie naprzód mimo swojego zmęczenia. Ze wsparciem Lee, Gai i jego zauważyli Gaarę, który szybko przelatuje obok ich. Jak drużyna zdecydował następny ruch, Madara lecąc wyrzucił Benihisago i Kohaku no Jōhei, uznając legendarne narzędzia za bezużyteczne, które komicznie wylądowały Gaia i Lee. Później Maito Gai uratował Kakashiego przed atakiem Madary. Minato wewnętrznie dziękuje mu, a Gai zastanawiał się skąd zna Madarę.

Plik:Gai atakuje Madarę.jpg

Po uzyskaniu informacji, że osoba przed nim był nie kto inny niż Madara, i że tylko taijutsu bądź senjutsu może zadać mu obrażenia, Gai nie tracił czasu na otwarcie bramy i uruchomił siódmą atakując Uchihę. Atakując go jego techniką Hirudora, nie tracąc chwili Madara Uchiha wysyła jedną ze swoich kul w kierunku przeciwnika. Wkrótce Rock Lee ratuje swoje senseia, który pojawił się na polu bitwy.

Gdy sytuacja wydaje się tragiczna, Gai postanowił otworzyć ósmą bramę przeciwko Madarze, odpowiadając Kakashiemu, że jest to czas stania się szkarłatną bestią. Stanowczy Gai, jest zachęcony przez swych towarzyszy. Pocieszając swojego protegowanego, Gai powiedział Lee, że nie jest to czas na łzy przed nim czeka po raz kolejny walka z Madarą. Kciukiem wsadził w klatkę piersiową ruszył naprzód, Gai otwierając ósmą bramę. Zastanawiał się nad swoim życiem i ostatecznie jak wyglądała sytuacja jego ojca — Maito Dai, gdy jego ojciec w podobnej sytuacji poświęcił swoje życie dla niego. Chociaż Madara Uchiha próbował bagatelizować ofiarę Maito Gaia jako nic więcej niż spadające liście, które gniją jesienią, Gai oświadczył, że te same liście staną się pokarmem dla nowych, rosnących liści. Po osiągnięciu swego celu, Gai otworzył bramę śmierci i użył Sekizō.

Plik:Gai zadaje Madarze druzgodzący cios.JPG

Po pierwszym ataku zatrzymał się, iż jego ciało odczuwało skutki otwarcia bram, ale Gai szybko zaczął przyzwyczajać do bólu, i kontynuował atak, który szybko powalił jinchūrikiego. Atak został spierany przez sojuszników, którzy powstrzymali czarne kule lecące w jego kierunku. Gai zadał Madarze ostateczny cios, chociaż Uchiha wstał na nogi, rozkoszując się walką.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj