FANDOM

Madara Uchiha
Stary wygląd | Nowy wygląd
Madara Uchiha
Debiut
Manga Rozdział 370
Anime Odcienk 130
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime i gra
Głosy
Japoński Naoya Uchida
Angielski Neil Kaplan
Status Profesjonalny
Data Urodzin 24 Grudzień
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 179 cm
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Sensor
Jinchūriki
Zawód Współzałożyciel Konohagakure
Lider klanu Uchiha
Status Martwy
Ożywiony
Żywy
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan
Mangekyō Sharingan Mangekyō Sharingan
Wieczny Mangekyō Sharingan Wieczny Mangekyō Sharingan
Rinnegan Rinnegan
Mokuton Mokuton
Bijū Shinju
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Akatsuki Akatsuki
Klan Klan Uchiha Klan Uchiha
Rodzina
Taijma Uchiha (Ojciec)
Izuna Uchiha (Brat)
Czakra Natury
Katon Katon
Suiton Suion
Fūton Fūton
Doton Doton
Raiton Raiton
Ranton Ranton
Mokuton Mokuton
Inton Inton
Yōton. Yōton
Onmyōton Onmyōton

Madara Uchiha — Legendarny lider klanu Uchiha przed i po uformowaniu Konohy. Tuż po zawarciu sojuszu ze swoim rywalem, Hashiramą Senju pomagał budować wioskę ukrytą w liściach. Następnie po poróżnieniu się z Hashiramą opuścił osadę. Kilkakrotnie zagrażał wiosce, atakując ją. W końcu myślano, że nie żyje, a tak naprawdę w ukryciu realizował swój plan księżycowe oko. Wkrótce ten plan kontynuował Obito Uchiha, który dołączył do niego. Podczas czwartej wojny shinobi zostaje ożywiony przez Kabuto i staje się głównym antagonistą serii.

WyglądEdytuj

Madara podczas tworzenia Konohy

Madara podczas tworzenia Konohy.

Miał jasny kolor skóry, długie i kolczaste włosy. W młodości, jego włosy sięgały do ramion i nosił standardowy strój klanu Uchiha: wysoki kołnierz, czarna koszula z herbem klanu na plecach i niebieskie spodnie z bandażami wokół łydki. Obok pasa miał worek, w którym trzymał prawdopodobnie narzędzia shinobi. W etapie dorosłości, Madara nosił tradycyjny stój bojowy swego klanu, a był długimi rękawami czarny płaszcz, a po zawarciu rozejmu nosił bordową zbroję składająca się z licznych płyt, tworząc elementy ochronne wzdłuż jego klatki piersiowej, taili, ramion i ud. Miał przy sobie ochraniacz na czoło z symbolem Konohy.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Plik:Madara spotyka Hashiramę.png

Przed erą wiosek ninja, Madara był jednym z pięciu braci Tajima Uchiha. Jednak Senju zamordował pięciu braci, przeżyli tylko on i jego młodszy brat — Izuna Uchiha. Obok, Izuny, Madara został uznany z najbardziej uzdolnionych członków klanu Uchiha i nawet jak na standardy klanu czakra Madary była szczególnie silna. W trakcie szkoleń, Madara z Izuną rywalizowali ze sobą. Jako dziecko, Madara spotkał Hashiramę gdy rzucał kamieniami. Przy pierwszym spotkaniu odkryli zwłoki shinobi z klanu Hagoromo. W kolejnym spotkaniu usłyszał, że młody Senju stracił brata, a on mówi mu, że stracił czterech. Zaczęto mówić o pokoju na świecie. Gdy Uchiha znacznie podrósł, jego rywalizacja z Hashiramą Senju bardziej wzrosła. Obaj potrafili przerzucić kamień przez rzekę i rozpoczęli rozmowę o przyszłości. Przy takiej okazji Senju zaczął opowiadać o perspektywie stworzenia wioski, w której dzieci nie będą wysyłane na wojnę i wyrosłyby na silnych wojowników. Wkrótce [Tajima Uchiha]] dowiedział się o ich spotkaniach, więc zaplanował zasadzkę. Jednak przy ich spotkaniu, chłopcy ostrzegli siebie nawzajem i uciekli, ale ich ojcowie oraz bracia zaczęli walczyć ze sobą. Po początkowym starciu, Madara i Hashirama internowali pomiędzy swoimi rodzinami. Madara, zdając sobie sprawę, że musi wybrać między Hashiramą i ich snem a jego rodziną, postanowił zakończyć przyjaźń z młodym Senju, aby ochraniać swojego młodszego brata. Hashirama starał się zrozumieć, ale Madara okazał gniew na klan Senju. Powiedział mu swoje pełne imię, budząc swojego sharingana.

Plik:Madara i Hashirama spotykają się na polu bitwy.png

Od tego czasu Madara walczył z Hashiramą z zamiarem wymazania go z przeszłości. W końcu on i Izuna Uchiha obudzili Mangekyō Sharingan. Z ich nowo pozyskanej mocy, dwaj bracia stali na szycie swego klanu, ale to Madara Uchiha został liderem. Jakiś czas temu, Madara i Izuna walczyli przeciwko Hashiramie i Tobiramą, w której brat Madary został śmiertelnie ranny przez Tobiramę Senju.

Czwarta Wielka Wojna ShinobiEdytuj

DziesięcioogoniastyEdytuj

Powrót MadaryEdytuj

RelacjeEdytuj

Tajima Uchiha
Izuna Uchiha
Hashirama Senju
Naruto Uzumaki
Kurama
Sasuke Uchiha
Biały Zetsu
Czarny Zetsu
Obito Uchiha
Gedō Mazō
Tsunade
Mei Terumī
A
Ōnoki
Gaara

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj